FAQ
» FAQ

Nie pamiętam hasła do swojego konta. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Po pierwszej, nieudanej próbie wprowadzenia hasła (błędnego), wyświetli się automatycznie formularz generacji nowego hasła. Aby wygenerować nowe hasło do swojego konta, należy podać swój login bądź adres e-mail, który jest zarejestrowany w systemie. Po wykonaniu powyższych czynności, na adres e-mail przypisany do tego konta, zostanie wysłana wiadomość z linkiem, którego otwarcie spowoduje zmianę hasła do konta.

 

Czy można odzyskać zapomniane hasło?

Nie ma takiej możliwości. Wszystkie hasła do konta są szyfrowane i nie ma możliwości, by nawet administrator je odczytał. Z tego powodu, jeżeli zapomniałeś(aś) hasło do konta, system daje możliwość wygenerowania nowego.

 

Czym różni się wydanie papierowe publikacji/periodyku od wydania elektronicznego?

Wydanie papierowe to wydanie drukowane w formie książki, czasopisma, zeszytu itp.

Wydanie elektroniczne to wydanie papierowe przeniesione na format elektroniczny, którym najczęściej jest plik pdf bądź doc.

 

Co oznaczają poszczególne statusy zamówienia?

W naszym sklepie rozróżniamy następujące typy statusów realizacji zamówienia:

  • wstrzymane, oczekujące na płatność — status ten jest pierwszym statusem jaki uzyskuje każde zamówienie. Jest to etap zamówienia, w którym klient je złożył w systemie,
    a pracownik sklepu jeszcze go nie widział,
  • w trakcie realizacji — pracownik dostał informację o zaksięgowanej wpłacie i rozpoczął proces przygotowywania przesyłki,
  • zrealizowane — przesyłka z zamówionym towarem została wysłana do klienta,
  • anulowane — zamówienie zostało anulowane przez klienta lub sklep.

 

Jak pobrać zakupione wydanie elektroniczne (ebook)?

Zakupione wydanie elektroniczne utworu można pobrać jeżeli status płatności zamówienia został zmieniony na: w trakcie realizacji lub zrealizowane.

Zamówiony ebook dostarczany jest do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przez niego, podczas składania zamówienia lub udostępniony jest do pobrania w koncie Klienta. Aby pobrać plik, otwórz link, po jego kliknięciu dokument się otworzy.

W przypadku problemów z pobraniem pliku należy skontaktować się z obsługą sklepu internetowego.

 

Jak dokonać zakupu i zmienić liczbę produktów w koszyku?

Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje zamówienie wybierając towar lub treść cyfrową, którymi jest zainteresowany. Dodanie produktu do zamówienia następuje przez wybór polecenia "DODAJ DO KOSZYKA" pod danym towarem lub treścią cyfrową, prezentowanymi na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy.

W celu zmiany ilości zamawianego produktu (zwiększenia lub zmniejszenia), należy skorzystać z przycisków (góra, dół) po prawej stronie cyfry umieszczonej w ramce.

 

Czy można odebrać zamówione egzemplarze osobiście?

Nie ma możliwości osobistego odbioru zamówionych egzemplarzy.

 

Czy mogę zapłacić za towar kartą kredytową?

Tak, oczywiście. Nasi Klienci mają możliwość płatności za towar kartą kredytową poprzez system PayPal.

 

Czy mogę zapłacić za towar poprzez szybkie przelewy?

Tak, płatności można dokonać za pomocą systemu płatniczego Przelewy24.

 

Czy mogę usunąć swoje konto i wszystkie dane osobowe do niego przypisane?

Tak, ale dokonuje tego administrator. Jeżeli masz takie życzenie, skontaktuj się
z obsługą sklepu internetowego w celu usunięcia Twojego konta.

 

Czy wprowadzane przeze mnie dane osobowe są bezpieczne?

Tak. Dane, które wprowadzasz podczas rejestracji bądź podczas składania zamówienia są wykorzystywane jedynie do celów działalności sklepu internetowego. Obsługa sklepu dokonuje wszelkich starań, by były one niedostępne dla osób trzecich, z wyłączeniem firm kurierskich zajmujących się dostawą zamówionych przesyłek.

 

Czy transakcje zawierane przeze mnie kartą kredytową są bezpieczne?

Tak. Płatności kartami kredytowymi realizowane są w całości poza naszym systemem.
Nie przechowujemy ani nie zapisujemy żadnych informacji związanych z płatnością kartą. Realizacją płatności zajmuje się sprawdzona i specjalizująca się w tego rodzaju transakcjach  firma PayPal.

 

Czy mogę zamówić produkt, którego brak na stanie sklepu?

Nie ma możliwości złożenia zamówienia na produkt niedostępny w sklepie.

 

Czy mogę i w jakiś sposób anulować zamówienie?

Klient może anulować zamówienie tylko w przypadku gdy znajduje się ono w statusie „wstrzymane, oczekujące na płatność”.

Jeżeli zamówienie zostało przyjęte do realizacji, bądź zamówienie zostało opłacone, jedyną możliwością rezygnacji z zamówienia jest kontakt z pracownikiem sklepu.

 

Czy cena wyświetlana przy towarze jest ceną zawierającą koszt przesyłki?

Nie. Koszt przesyłki doliczany jest oddzielnie w koszyku. Różni się on w zależności od wybranej formy przesyłki i zależy również od całkowitej wagi zamówienia.

 

Jaki jest czas realizacji dostawy?

Czas realizacji dostawy to 7 dni roboczych od momentu odnotowania wpłaty na koncie sklepu lub złożenia zamówienia w ramach przesyłki „za pobraniem”.

 

Czy ilość zamawianych towarów jest w jakiś sposób ograniczona?

Jedynym ograniczeniem jest stan magazynowy sklepu internetowego.

 

Jakie są sposoby płatności?

Aktualnie oferujemy następujące formy płatności:

  • przelew na konto,
  • płatność PayPal,
  • Przelewy24,
  • gotówką za pobraniem.

 

Czy wysyłacie przesyłki poza granice Polski?

Sklep realizuje zamówienia tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

W jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu internetowego?

Kontakt z obsługą sklepu internetowego jest możliwy w godzinach 8:00–15:00 pod numerami telefonu:  + 48 47 7335385 lub + 48 47 7335096.

 

Czy istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie?

Sklep nie prowadzi sprzedaży poprzez złożenie zamówienia telefonicznego.

 

Czy można w naszym sklepie internetowym dokonać zakupu na raty?

Sklep nie prowadzi sprzedaży ratalnej.

 

Jakie są koszty i formy dostawy zamówionego towaru?

Aktualnie jedyną formą dostawy jaką oferujemy Państwu w naszym sklepie jest przesyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej, realizowana przez POCZTEX.

Oferujemy 2 formy dostawy:

  • przesyłka ekonomiczna,
  • przesyłka priorytetowa.

Koszty obu rodzajów przesyłek uzależnione są od całkowitej wagi zamawianych produktów. Wartość przesyłki  zawsze określana jest na poziomie „koszyka” i doliczana
do kosztów całego zamówienia.

 

Poniżej tabela kosztów przesyłek:

 

Przesyłki ekonomiczne Przesyłki priorytetowe Przesyłki
„za pobraniem” (ekonom. i prioryt.)
Waga Netto Brutto Netto Brutto Netto Brutto
0-0,5 kg - - - - 35,53 43,46
0,5-1 kg - - - - 35,53 43,46
0 -1 kg 15,00 18,45 16,20 19,93 35,53 43,46
1-2 kg 17,00 20,91 18,20 22,39 35,53 43,46
2-5 kg 20,00 24,60 21,20 26,08 35,53 43,46
5-10 kg 26,00 31,98 27,20 33,46 37,77 43,46
10-15 kg 39,84 49,00 39,84 49,00 41,84 51,46
15-20 kg 39,84 49,00 39,84 49,00 41,84 51,46
20-30 kg 43,90 54,00 43,90 54,00 67,04 82,46

 

Wszystkie podane ceny brutto zawierają podatek VAT (23%)